Wednesday, June 19, 2013

Deze man zojuist de eerste mobiele versie van zijn blog en echt denkt alle... hij denkt dat hij is, iedereen zit zelfs denken.


Weet je wat? Ze zijn lang niet zo belangrijk als je denkt dat je bent. Uw bestelling is niet bijna centraal in het leven van uw publiek als voor u. Klinkt lelijk? Het is niet. Het is een zakelijke en bloggen de waarheid die ofwel leert iedereen luisteren naar, of de harde manier in de school van harde beats & gekneusd wanneer iemand ego's zegt.

Ten eerste, laat het me uitleggen wat ik bedoel. We werken heel hard op onze blogs of in onze winkel. Wij vinden constant dienaangaande. U besteedt veel van onze tijd, energie en emotie. Het is dus heel natuurlijk te overschatten van de hoeveelheid tijd denken van andere mensen over ons, onze blog en onze producten. Maar vergeet niet: ze hebben hun eigen leven, hun eigen belangen en hun eigen dingen, die ze in het investeren uploaden. We zijn blij om hun concentratie en gedachten tijd te handhaven.

En dus?

Waarom is het belangrijk? Waarom is het een belangrijke les? Ten eerste het al houdt dingen in perspectief, als we niet ontvangen, het succes, aandacht en erkenning, denk wij ditmaal in onze carrière bloggen moet hebben bereikt. Onze spullen is lang niet zo monumentale en andere leven te veranderen want het is voor ons persoonlijk. Wees geduldig. Denk "sneeuwbaleffect".

Waar gebeurd verhaal

Ten tweede, het helpt ons te houden van stress, problemen, en crisis in perspectief. Soms denken we dat meer mensen rond over ons zittend denken, als klopt inderdaad. Dus we ze de meeste van hen waren ook blind en eerlijk gezegd niet schelen, als wij alle plotseling maken het een groot probleem waarschuwen over problemen, fouten en zorgen. Hier is een echte ervaring om dit punt te illustreren:

Ik heb verschillende sites van de abonnee, sommige met bijna 50 K abonnees. Toen ik begon deze websites te doen met mijn verlangen naar transparant, eerlijk, fouten herstellen en laat mensen weten ik gaf over het (de klant aandacht was geweldig), zou ik dit: wanneer een probleem met een site wordt aangetroffen, ik onmiddellijk e-mails sturen zou en opgemaakt mededelingen, de veiligheid van mensen, ik was de hoogte van het probleem op het werk,dat was zeer zeer zeer zeer sorry voor het ongemak voor hen en ik heb alles te

0 comments:

Post a Comment

Amazon.com

Popular Posts